skip to main content

αναλύουμε

Όλα ξεκινούν από τη σωστή ανάλυση των αναγκών, των προσδοκιών και των δυνατοτήτων του πελάτη, είτε αυτός είναι ένας μεγάλος οργανισμός είτε μία μικρή ατομική επιχείρηση. Για το λόγο αυτό ζητούμε από τον κάθε πελάτη μας να πραγματοποιήσουμε μία συνάντηση που θα συζητήσουμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα χαρακτηρίζουν το project. Η συνάντηση προτιμάμε να γίνεται στο γραφείο μας έτσι ώστε να υπάρχει η ζητούμενη συγκέντρωση, συνθήκη απαραίτητη για την αποτελεσματική ανάλυση όλων των παραμέτρων.

Η βασική θεματολογία της συνάντησής μας είναι η παρακάτω:

η δυναμική του πελάτη

Όλες οι ειδικές προτάσεις, τα έξυπνα σενάρια, οι σύγχρονες κατευθύνσεις και οι νέες τεχνολογίες δεν έχουν θα έχουν καμία τύχη αν δεν συμβαδίζουν με τη δυναμική του πελάτη. Κάθε πελάτης έχει τις δικές του δυνατότητες και τις δικές του κλίσεις. Η αξιοποίηση και ο σεβασμός αυτών των δυνατοτήτων είναι πολλές φορές σημείο κλειδί για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα καθώς έτσι μπορούμε να δούμε πιο ρεαλιστικά τις προτάσεις μας έτσι ώστε σε κάθε σημείο της ιστοσελίδας να εκφράζεται ο πελάτης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αλλά και να μπορεί να τις υποστηρίξει καλύτερα.
Σημαντικά χαρακτηριστικά της δυναμικής του πελάτη είναι: το διαθέσιμο προσωπικό που θα διαχειρίζεται τη σελίδα, οι ειδικές γνώσεις δυνατότητες του πελάτη, το budget, η υπάρχουσα μηχανογράφησή του.

οι προσδοκίες από τη σελίδα

Κάτι που πολλές φορές περνάει απαρατήρητο, ενώ δεν θα έπρεπε, είναι η ανάγκη να συζητήσουμε με τον πελάτη ποιες ακριβώς είναι οι προσδοκίες του από την ιστοσελίδα. Όσο και αν μπορεί να ακούγεται περίεργο, δεν έχουν όλες οι ιστοσελίδες πρωταρχικό σκοπό το οικονομικό κέρδος. Πολλές φορές μία ιστοσελίδα δημιουργείται για απλή προβολή υπηρεσιών, για δημιουργία κάποιου δίαυλου επικοινωνίας, για διευκόλυνση κάποιας υπάρχουσας υπηρεσίας. Για εμάς είναι πολύ σημαντικός ο σαφής προσδιορισμός των προσδοκιών του πελάτη έτσι ώστε να κατευθύνουμε εκεί τις σκέψεις μας, προσαρμόζοντας τις αισθητικές και τεχνολογικές προτάσεις μας.

ο ανταγωνισμός

Η μελέτη του ανταγωνισμού είναι μια έννοια παρεξηγημένη που πολλές φορές γίνεται με λάθος τρόπο και ως εκ τούτου δημιουργεί λάθος εντυπώσεις. Η μελέτη του ανταγωνισμού είναι μία διαδικασία που μας βοηθάει να εντοπίσουμε σημεία που θα μπορούσε να γίνει μία λάθος επιλογή, σημεία που πιστεύουμε πως η υπάρχουσα ενημέρωση είναι ελλιπής ή φλύαρη, κενά που πιστεύουμε πως η ιστοσελίδα του πελάτη μας θα μπορεί να καλύψει και να ξεχωρίσει. Γενικά είμαστε της άποψης πως η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό είναι καλύτερη πρακτική από την αντιγραφή του.
ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ;

target group

Στη συνέχεια αναλύουμε το επιθυμητό/πιθανό target group που θέλουμε να προσεγγίσουμε μέσω της ιστοσελίδας. Συζητάμε δηλαδή το σε ποιους απευθύνεται η επιχείρηση, ποιοι είναι μέχρι τώρα οι πελάτες της, ποιες οι προτιμήσεις και ποιες οι συνήθειές τους. Ποια η ηλικία ή το φύλο τους. Φυσικά οι περισσότερες διαδικτυακές επιχειρήσεις έχουν σαν στόχο να προσελκύσουν όλους τους πιθανούς  ενδιαφερόμενους/πελάτες και όχι μόνο συγκεκριμένα υποσύνολα. Παρόλα αυτά το να γνωρίζουμε τον βασικό πελάτη της ιστοσελίδας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της καθώς αυτός είναι ο άμεσος επισκέπτης της που θα την χρησιμοποιήσει, αξιολογήσει, επιβραβεύσει ή απορρίψει.

το αντικείμενο του πελάτη

Αρχικά ζητάμε από τον πελάτη να μας περιγράψει με λεπτομέρειες τη δουλειά του ή και το αντικείμενο της ιστοσελίδας που επιθυμεί. Αυτή η διαδικασία είναι πολύ σημαντική γιατί μας βοηθάει όχι μόνο να έρθουμε σε επαφή ένα αντικείμενο που μέχρι εκείνη τη στιγμή μπορεί να μας ήταν άγνωστο, αλλά και να αντιληφθούμε τον τρόπο που ο ίδιος ο πελάτης βλέπει τη δουλειά του. Το πόσο την αγαπάει, πόσο πιστεύει σε αυτήν, τι τρόπους αντιμετώπισης προβλημάτων έχει εφεύρει, πως βλέπει το μέλλον της κ.α. Αντίστοιχα, όταν ο πελάτης είναι ένας μεγάλος οργανισμός είναι εξαιρετικά σημαντικό να κατανοήσουμε την έκτασή του, τις εσωτερικές του διαδικασίες, τη διάρθρωση του προσωπικού κλπ. 
Έχοντας πλέον μια αρκετά ολοκληρωμένη εικόνα για το project προχωρούμε στην σύνταξη της οικονομικής μας προσφοράς. Αυτή συνήθως, ανάλογα με το διαθέσιμο χρόνο, είναι πολύ αναλυτική τόσο στα θέματα των επιλεγμένων τεχνολογιών όσο και σε όλα τα θέματα που αφορούν στην διαδραστικότητα με τον χρήστη και στις ειδικές υπηρεσίες που προτείνουμε. 
Έτσι, με την ανάθεση του project, μπορούμε να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα της  παραγωγικής διαδικασίας. Το σχεδιασμό.